Cari Blog Ini

Isnin, 15 Jun 2009

Sukan Prasekolah Peringkat Negeri Selangor

Assalamualaikum dan salam sejahtera..maaf dah lama tak update blog ini. maklumlah cuti sekolah.. jadi blog ini pun cuti sekali :)

Saya akan mengumumkan beberapa berita mengenai sukan prasekolah peringkat negeri Selangor di Sepang pada 22 dan 23 Mei 2009, Muhammad Haziq Izzudin telah terlibat dalam acara lari 50 meter dan acara lari berganti campuran lelaki /perempuan 4 x 25 meter.

Keputusannya Haziq mendapat tempat ketiga dalam acara 4x 25 meter campuran. Manakala nasib tidak menyebelahinya dalam acara lari terus 50 meter. Beliau mendapat tempat kelapan.

Walaubagaimanapun saya merasa cukup bertuah kerana inilah kali pertama prasekolah dibawah bimbingan saya melepasi peringkat saringan. Tahniah diucapkan kepada Haziq.

Secara keseluruhannya pula prasekolah daerah hulu Selangor mendapat 1 perak dan 3 gangsa daripada 12 acara yang telah dipertandingkan.

Saya berharap semoga tahun hadapan akan lebih berjaya lagi..insya Allah.
Muhammad Haziq Izzudin b. Maskuri . Pemenang pingat emas Lari 50 meter Daerah Hulu Selangor dan pingat gangsa acara Lari Berganti 25 meter Campuran L/P Negeri Selangor. Tahniah cikgu ucapkan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan