Cari Blog Ini

Khamis, 6 Januari 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan.. Maaf, kerana sudah setahun tidak mengaktifkan blog ini..Broaband saya ada masalah..lajunya tak seberapanya. Guna ke tak guna ke kena bayar juga. Akhirnya saya membuat keputusan untuk berhenti seketika...
Hmm ingat sekejap saja tetapi saya rasa dah bercintanya (maksudnya malasnya) nak teruskan menulis blog ini..tapi
tak mengapalah..untuk tahun ini marilah kita mulakan kehidupan yang baru...
Oleh itu di sini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih bagi yang mengikuti blog prasekolah ceria dan saya ingin meminta maaf kepada sesiapa jua yang membaca blog ini sekiranya saya ada melakukan kesalahan dan kesilapan maka maafkanlah.
Oklah..itu sahaja setakat ini. Tolong doakan agar saya rajin dan bersemangat untuk meneruskan blog prasekolah ini. Pada 2 Januari saya dah berumur 29 tahun..hmm dalam kemeriahan sambut tahun baru, tapi saya sedih sedikit dengan hari jadi saya kerana lagi setahun lagi kalau diizinkan Tuhan saya akan berumur 30 pula! hehehe..Selamat tahun 2011 kepada semua. sekian, wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan